سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهدای لسان الارض
قالب وبلاگ

یاد پدر نمی کنند این پسران ناخلف!!!
حجه الاسلام و المسلمین ذوالنور خاطره ای تأمل برانگیز را از دوران دفاع مقدس بیان می کنند که هر شنونده ای را به حیرت وامی دارد. ایشان نقل می کند:


در دوران دفاع مقدس همراه با مقام معظم رهبری عازم مقر تیپ الغدیر یزد شدیم و پس از سخنرانی معظم له در جمع رزمندگان به سنگر فرماندهی رفتیم. حضرت آیه الله سید روح الله خاتمی(پدر سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق) نیز حضور داشتند. ایشان پس از خوش آمدگویی با دست های لرزان خود کاسه بزرگی را برداشت و مقداری ماست در آن ریخت و شروع به درست کردن دوغ نمود. دوغ که آماده شد کاسه را خدمت آیه الله خامنه ای آوردند و فرمودند آقا دوغ را برای شما درست کرده ام.
مقام معظم رهبری فرمود: شما خیلی به زحمت افتاده اید خودتان میل بفرمایید.
آیه الله خاتمی عرض کرد: اول شما میل بفرمایید چرا که این دوغ را برای شما آماده کرده ام.
شما میل بفرمایید من باقیمانده آن را به عنوان تبرک خواهم خورد.
مقام معظم رهبری خواستند کاسه را بگیرند که آیت الله خاتمی فرمودند: نه! می خواهم با دست خودم به شما دوغ بدهم! و با همان دستان لرزانشان کاسه را نگه داشتند تا آقا از آن دوغ نوشیدند و پس از نوشیدن دوغ کاسه را بر زمین گذاشتند و آن را چرخانیدند و کاسه را بلند کردند و لبهای خود را درست همان جایی که حضرت آقا از آن دوغ میل کرده بودند(جای لبهای آقا) گذاشتند و دوغ را نوشیدند.
این خاطره بیانگر معرفت حضرت آیه الله سید روح الله خاتمی نسبت به مقام معظم رهبری در زمانی است که هنوز است که هنوز امر ولایت بر ایشان محقق نشده بود و در کسوت ریاست محترم جمهوری بودند و نشان از دید عارفانه آن بزرگوار دارد.
پیش از این که در یکی مقالات خود بیان کردم که از کودکی بر منابر و گاه در افواه بزرگترها شنیده بودم که در آخرالزمان پسران سر پدران خویش را می برند و تعبیر این روایات و نقل قول ها را اینک می توان اینگونه بیان کرد که قرار نیست پسران حتماً چاقو و خنجر در دست گیرند و سر ایشان را از تن جدا کنند بلکه شاید مقصود از سر همان اندیشه و افکار و اعتقادات پدران است که با مخالفت پسران مواجه می شود.
امروز به جرأت می توان گفت که روح ملکوتی روح الله خاتمی از عملکرد فرزندانش به ویژه سید محمد آزرده است. دیروز پدر از جای لبان رهبر معظم انقلاب تبرک می جست و آن گونه با محبت دوغ گوارا برایشان می نوشانید و امروز فرزندش کاسه پر زهر حکمیّت در دست گرفته است تا به این سلاله رسول الله بنوشاند.
شهید مرتضی مطهری آنگونه به ولایت امام و نظام عشق می ورزید و فرزندش اینگونه آب به آسیاب دشمنان می ریزد. به راستی این فتنه آخرالزمان نیست؟
جناب هاشمی رفسنجانی نیز اگر خوشبینانه بنگریم مانند زبیر در بند سخنان فرزندان ناخلف خویش گرفتار است و ناگزیر به مقابله با ولایت است. هرچند که خود خوب می داند و بر زبان هم می آورد که حق با مقام معظم رهبری است و این از مصادیق «ان اموالکم و اولادکم فتنه است.
علیرضا لطفی


[ شنبه 88/11/10 ] [ 9:0 صبح ] [ الله اکبر خامنه ای رهبر ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 72259