سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهدای لسان الارض
قالب وبلاگ
حضور حماسی و آگاهانه مردم بصیر و انقلابی ایران در 22 بهمن 88 ناقوس مرگ فتنه انگیزان را به صدا درآورد اما ساده انگاری است اگر تصور شود فتنه انگیزان و عناصر پشت پرده دست از فعالیت خود برداشته اند. این حضور بی نظیر خط بطلانی بر تفکر ولایت گریزی اصلاح طلبان کشید اما دستاورد 22 بهمن امسال که ترنم وحدت و ولایت پذیری را به ارمغان آورد وظایفی را بر همگان تعریف و تشریح نمود. اولین وظیفه خطیر به دولت عدالت محور مربوط می شود و آن تلاش صادقانه و هوشمندانه برای خدمت بی منت به این ملت بزرگوار است.
دومین وظیفه: مطالبه به حق مردم از دستگاه قضایی کشور برای معرفی سران فتنه و محاکه آنان است که متأسفانه تاکنون نمره قابل قبولی را در اندیشه و افکار مردم شریف و انقلابی کسب نکرده اند. و قطعا مماشات و مصلحت اندیشی های نابجا کوس رسوایی مرعوبان از باند مافیایی فتنه را هم به صدا در می آورد. و این درخواست بدون شک تا محاکمه سران فتنه تداوم خواهد داشت. سومین وظیفه و پیام به خواص نظام مربوط می شود که هر کس ادعا خواص بودن دارد موظف است  از مواضع دوپهلو بپرهیزد و شفاف موضع خود را آشکار نماید. و در این خصوص مردم نکته های فروانی در دل نهفته دارند و منتظر بازتاب و عملکرد آنان پس از حماسه 22 بهمن می باشند. و در میان خواص این وظیفه نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری است که باید در اجلاس آتی خبرگان رهبری قاطعانه و با صراحت از ریاست فعلی مجلس خبرگان بخواهند که با مواضع شفاف آخرین مواضع خود را پیرامون فتنه گران و فرزندان و وابستگان خود افشا نمایند. .
بساری از تحلیل گران سیاسی بر این اعتقادند که حضور ریاست مجمع تشخیص مصلحت در حماسه 22 بهمن صرفاً از سر ناچاری انجام پذیرفته است و ایشان هنوز بر همان مواضع سابق خود اصرار دارند و از این رو اعلام مواضع شفاف ایشان کاملا ضروری و تعیین کننده است.
سران فتنه باید این پیام صریح ملت ایران را در راهپیمایی 22 بهمن درک کرده باشند که کرامت و بررگواری رهبر معظم انقلاب تاکنون برای بازگشت فریب خوردگان بوده است و اینک که قاطبه مردم حساب خود را از فتنه انگیزان پس از انتخابات جدا کرده اند و تعداد هوادارانشان روز به روز کاسته شده است دیگر آخرین  فرصت فرجام خواهی در اختیار آنان است و تنها با توبه واقعی و سعی در جبران خسارات مالی و درخواست عفو از خانواده کشته شدگان وقایع پس از انتخابات می توانند اندکی از جرایم خویش را کاهش دهند (که از لجاجت هشت ماهه گذشته امری بعید به نظر می رسد)
و اصلی ترین پیام حماسه بهمن هشتاد و هشت مشت محکمی است که بر دهان یاوه سرایان شرق و غرب صهیونیست و آمریکا و اسرائیل زده اند. و نشانه های سرخوردگی و یأس و ناامیدی معاندان نظام جمهوری اسلامی پس از این حضور باشکوه نمایان است.
همه باید همواره شاکر این بصیرت و آگاهی مردم باشیم و با ولایت پذیری خود تمام تلاش های مذبوحانه دشمن را بی اثر گردانیم و سلامتی نقش آفرین این حماسه یعنی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی  خامنه ای طلب نماییم.
و آخر دعوانا  ان الحمدلله رب العالمین 

[ پنج شنبه 88/11/29 ] [ 11:44 صبح ] [ الله اکبر خامنه ای رهبر ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 72113