سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهدای لسان الارض
قالب وبلاگ

امروز در خبرها خواندم شیخ مفلوک(شیخ مهدی خودمون)خرده فرمایشی جدیدی داشته اند.به این مضمون که شورای نگهبان باید منحل گردد. تعجب کردم مگه ایشون کور بودند و رفراندوم ?? بهمن را ندیدند.یا اینکه در حال فرار از معرکه نتواسنتند ببینند و یا اینکه در پی حضور در پاسگاه برای آزاد سازی فرزندش و دلبندش از بند‌ نتونست درست ببیند.

علی ایحال شیخ در بیانیه خود آورده: حتی یک تصویر از این همه لشگرکشی و پرتاب نارنجک‌های اشک‌آور و ضرب و شتم شما مردم، در رسانه‌های داخلی نشان داده‌نشد!" این اظهار نظر مهدی کروبی در حالی گفته می شود که جای خالی این سؤال که اگر فضا آنگونه بوده است او توصیف می کند، چرا رسانه های خارجی که ماه ها شعار هر ایرانی یک خبرنگار را سر می دادند و لحظه به لحظه ادعای مانیتورینگ و زیر نظر داشتن ایران را داشتند کوچکترین صحنه و یا تصویری هم جهت و در راستای آنچه که او ادعایش را دارد، منتشر نکرده اند؟

 بار دیگر برای تطهیر چهره خود با جعل و گرته برداری از گفته های امام راحل پیشنهاداتی را به شرح زیر بیان می کند:«لذا برای ازمیان رفتن پرده‌های گمراهی از جلوی دیدگان جریان تمامیت‌خواه، براساس آموزه‌های مرادم امام خمینی(ره)، دو پیشنهاد دارم. پیشنهاد اولم این است که همان‌طور که حضرت امام در سال ???? فرمود «حاکمیت یک میتینگ در یکی از میادین بزرگ تهران برگزار کند، به ما هم در بیابان و کویر قم اجازه متینگ بدهند»، می‌خواهم براساس حق مسلم مردم، طبق اصل ?? قانون اساسی، مجوز بدهند که در میدانی از تهران راهپیمایی از طرف ما برگزار شود تا اقلیت و اکثریت مشخص شود.

کروبی در خصوص پیشنهاد دوم خود نیز می گوید: "درحالی‌که جریان تمامیت‌خواه می‌خواهد راهپیمایی ?? بهمن را به رفراندومی برای تایید سیاست‌های خشونت‌آمیز و ضدمردمی خود تبدیل کند، پیشنهاد می‌کنم که براساس اصل ?? قانون اساسی، رفراندومی برای برون‌رفت از بحران برگزار شود تا به حاکمیت شورای نگهبان پایان دهد."
 خوبه دیگه .از لطف شیخ اکبر و ابومحسن اشعری و شیخ  حسن روحانی دیگه بهتر از این نمی شه.
 

[ سه شنبه 88/12/4 ] [ 9:36 صبح ] [ الله اکبر خامنه ای رهبر ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 72206