• وبلاگ : شهداي لسان الارض
  • يادداشت : دلايل ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    از اسباب بد بختي شيعه رسانه هاي فرهنگي و رسانه هاي جمعي آن مي باشد همان چيزي كه از آن تحت عنوان تلويزيون و سينما و.. ياد مي شود. شروع فساد و انحطاط اقوام در همين مجموعه ها رقم مي خورد و ما هنوز چشمان خود را به سوي واقعيت بسته ايم و هر روز اطلاعيهخ و بيانيه و يا گستاخي فردي را شاهد خواهيم بود در صورتيكه از ريشه ها غافل مانده ايم غافليم از اينكه برنامه سازان ما دارند به طور مخفيانه طرحهاي ماسوني را به اجرا ميگذارند و چه زيبا و بدون درد سر شيعه را ميبرند.
    هنوز پس از گذشت 30 سال جاي خالي برنامه هاي روشنگرانه در سيما خاليست و يا نظريه پردازاني بزرگ همچون علامه مصباح كه هنوز كماكان تحت سانسور تصويري در سيما قراردارند. همو كه اما ما خامنه اي عزيز او را مطهري زمان خواندند.
    هنوز كه هنوز است جاي خالي علوم اسلامي و انساني مبني بر نظريه پردازي شيعه خاليست. هنوز كه هنوز است بانكداري صهيونيستي را ميخواهيم بومي سازي كنيم و مسلما با چالش هاي زيادي روبرو خواهيم بود.و لقمه ها ناخواسته شبهه ناك ميگردد. و لقمه اي كه شبهه ناك باشد و مسير فكري غربي نيز در رسانه ملي داده شود جون ميده به عنوان خوراك تبليغي خوبي براي تاييد غرب مي شود و از دل آن شاهين نجفي بيرون خواهد آمد .
    شاهين نجفي ها را فرهنگ غلط خود ما ساخته اند و خواهند ساخت. تا زماني كه به فكر اصلاح آن نيفتاده ايم.