سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهدای لسان الارض
قالب وبلاگ
حالی درون پرده بسی فتنه می رود!!!
در فتنه آخرالزمان زمینه های افشای ماهیت اشخاص و جریانات سیاسی و اجتماعی فراهم می شود. باید پذیرفت که زمینه های سقوط و انحراف اشخاص سالها پیش  فراهم گردیده است و به طور مسلم یک شبه کسی راه عوض نمی کند.
آنانکه قطب نمای گراگیری هدف را از کف نمی دهند و مسیر خود را با شاخص از پیش تعیین شده کنترل می نمایند هرگز به بیراهه نمی روند.
اگر جریانات فتنه انگیز و سران فتنه در سالهای گذشته توصیه های قرآن و روایی امام راحل عظیم الشان رحمه الله علیه و در ادامه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیه الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی را مورد توجه و وجهه همت خویش می گردانیدند کارشان به اینجا نمی کشید.
مباحث قرآنی و اخلاقی مطرح گردیده از سوی بزرگان منحصر به افراد خاص نیست.
اگر حضرت امام خمینی(ره) در هنگام تنفیذ حکم ریاست جمهوری بنی صدر اشاره به حدیث «حب الدنیا رأس کل خطیئه» داشت مقصودش صرفاً بنی صدر نبود. به عبارت دیگر این رفتار افراد است که با برخی احادیث و روایات منطبق می شود.
اگر جناب هاشمی رفسنجانی و سران فتنه و اعوان و انصارشان تاکیدات رهبر معظم انقلاب را (بویژه از دوران دوم ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی) توجه می کردند کارشان اینچنین به نفاق و دورویی و مقابله با آرمانهای انقلاب نمی کشید.
در آن ایام بارها از بیانات رهبر معظم انقلاب می شنیدیم که به دولتمردان توصیه به پرهیز از اشرافی گری و تجمل گرایی می شد اما سیاست گل و بلبل و رفاه و تجمل به جای سیاست خدمت رسانی رشد و ترقی یافت.
امرزو گوشه هایی از کج روی های حضرات برملاگردیده است و اینگونه خشم و انزجار مردم را نسبت به این سیاست چپاولگرانه شاهد هستیم.
در انتخابات دور دهم ریاست جمهوری بغض دیرینه مردم نسبت به رانت خواری و چپاول بیت المال مسلمین و ارتشا ترکید.
آنچه در اولین مناظره انتخاباتی توسط ریاست محترم جمهور دکتر احمدی نژاد مطرح گردید افشای همان مطالبی بود که مردم از آن باخبر بودند و جرأت بیان آن را نداشتند.
در آن ایام افشای حقیقت عملکرد کارگزارانی و اصلاح طلبانه حضرات دلها را به سوی احمدی نژاد متمایل کرد. اگر آن افشاگری صورت نمی گرفت آرای احمدی نژاد به بیست و چهار میلیون نمی رسید.
و از سوی دیگر تلاش اصلاح طلبان و کارگزاران و مخالفان داخلی و خارجی نظام برای رای نیاوردن گفتمان عدالت به اوج خود نمی رسید.
ماورای این بحث ها و قیل و قال های سیاسی این دنیا باید توجه به آخرت نمود و هر کس به عملکرد خویش بهتر از دیگران آگاه است.«بل الانسان علی نفسه بصیره»
دیر یا زود پرونده اعمال همگی ما بسته خواهد شد و امکان بازگشتی و اصلاح اموری برای هیچ فردی وجود ندارد. ای کاش جناب هاشمی رفسنجانی به تفسیر رهنمای خود مجدداً مراجعه می فرمودند و با نگاهی به شناسنامه خود و باقی مانده عمر به اصلاح فردای قیامت خویش می پرداختند که گوشه هایی از پرده اسرار عملکردشان برون افتاده است کدام باقیات الصالحات از فرزندان مفسده جوی خود به جا گذاشته اند.
 امروز که با مواضع دو پهلو و تأمل برانگیز خود آتش فتنه انگیزان را فراهم نمودند فردای قیامت چه پاسخی برای امام شهدا دارند.
حالی درون پرده فتنه می رود
تا آن زمان که پرده برافتد چه ها کنند؟!
[ پنج شنبه 88/11/15 ] [ 8:22 صبح ] [ الله اکبر خامنه ای رهبر ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 72123