• وبلاگ : شهداي لسان الارض
  • يادداشت : مغالطه ي احمقانه ي سايت الف درباره حکم حجاب
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • پارسي يار : 1 علاقه ، 1 نظر
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سحر 

    با سلام ، راستش مطالبي که از زبان يه ايراني مثلا مسلمان بيان بشه واقعاً جاي تعجب داره ، مطبوعات خارج از کشور از يه همچين مسائليه که سوء استفاده ميکنن ! به نظر من نه تنها آقاي دکتر بلکه هر مرد مسلمان حتي اگر از بدترين و اوباش ترين قشر جامعه هم باشه دوست داره خانمش و خانوده ش در جامعه به نوعي ظاهر بشن که هيچ خطري تهديدشون نکنه !!

    البته من هم مثل شما حجاب رو فقط صرف يه چادر سر کردن نميدونم و حجاب رو فقط مخصوص يه زن هم نميدونم ، به نظر من يه زن هم بايد ظاهرش رو از نامحرم بپوشونه و هم از هر چيزي که در جامعه ايجاد تحرک در نامحرم کنه جلوگيري کنه مثل صداي نازک پوشيدن کفش پاشنه دار و ...اگر در جامعه همه آقايون هم حجاب دل برگيرند که جاي هيچ گناه و بي عفتي باقي نميمونه البته اين خيلي بحث ريشه اي و گسترده يي هست ...

    اينکه چرا جوانان ما اصلاً به بي حجابي روي ميارن ؟ يا پايه ريزي محجبه بودن از کجاست ؟ مدرسه يا خانواده ؟ چرا بانوان ما از بي حجابي براي مطرح شدن و جلب توجه استفاده ميکنن ؟ يا در جامعه يي مسلمان چرا حجاب نبايد بدون اجبار از طرف بانوان پذيرش بشه ؟ اگر زنان ميدونستن که با پوشش ساده و مستور چقدر در امنيت به سر مي برند آيا باز حاضر بودن بي حجابي رو با تمام مشکلات فجيعش به وجود بيارن ؟

    خيلي دلم مي خواد آقاي دکتر به اين سوالاتم جواب ميدادن !!!!!! با تشکر از شما